LEÁNYFALU-n laktak, laknak, idejüket töltötték

LEÁNYFALU-n <a href="http://www.georeal.webzona.hu/lanyfalu">laktak, laknak, idejüket töltötték</a>
mintegy kétszáz neves személy ismertetőjét éri el a képre klikkelve

Fábry Sándor Dörner György mellett

Harsog a média a hétvégi tüntetésről. Nem kevésbé megpolitizált hozzászólóktól. Szokásos csúsztatásaikkal a kiemelésekben: "Fábri is ott volt a tüntetésen!", ott volt és "... kifütyülték" - index.hu. Én ide másolom a Hír24-ből az utolsó előtti bekezdést azok számára, akiknek elég az első bekezdések be- és megetető kommentárja..
...
Fábri Sándor is szólni kívánt, bár az előre megbeszélt programban nem szerepelt – írja a szinház.hu  A kezdeti füttyögések után azt mondta:"Engedjék meg, hogy egy javaslattal éljek és megpróbáljam ezt a túlfűtött helyzetet kiráncigálni a politia síkhalmai közül" - kezdte szavait.  Elmodta, hogy egy faluban él Dörner Györggyel: „Én azt gondolom, hogy a pályázat visszavonása nagyjából eldőlt, szerintem ez meg fog történni, majdnem nyílt kapukat döngetnek. De engedtessék meg a egy utópiát felvázolni, Dörner György egy kitűnő színész, legyünk ennyire toleránsak és elfogadók" - közölte Fábri Sándor.
...
A teljes cikkhez klikk ide: http://www.hir24.hu/belfold/2011/10/22/tuntetnek-az-uj-szinhaznal/
Nem vagyok vitaképes a témában. De azt gyanítom, sokan mások sem, akik egeret ragadnak érzelmi beállítottságuk révén. Tömegbázist adva és szülve a távozásra felszólítottak mellé. Holott én nem látom, mi lenne követendő a korábbi két kormányzási ciklus gyakorlatában.

Tóth Béla 2011.10.24.