LEÁNYFALU-n laktak, laknak, idejüket töltötték

LEÁNYFALU-n <a href="http://www.georeal.webzona.hu/lanyfalu">laktak, laknak, idejüket töltötték</a>
mintegy kétszáz neves személy ismertetőjét éri el a képre klikkelve

Jusztícia eluralkodik?

A napokban találkoztam egy szavahihető kollégával, aki egy ijesztő esetét mesélte el.
A közelmúltban egy falu határától 2 km-re telepítendő mélyfúrás engedélyeztetését csinálták. A építési hatóság zajvédelmi szakvéleményt is követelt hozzá. Ismerősöm mondta neki, hogy a jogszabály úgy rendelkezik, hogy külterületen csak akkor kell zajvédelmi engedély, ha 500 m-en belül lakóépület van.
Erre a szerv azt válaszolta: "Igen, ezt mondja a jogszabály, de én azért vagyok, hogy felülbíráljam."
Leányfalun is vannak jelei az ilyetén megnyilvánulásoknak. Polgármester úr is írta, három alkalmazottját is találta alkalmatlannak a köztisztviselői posztra. Utólag!

Azért akarok képviselő lenni, hogy ismereteimmel segítsem az ilyen jelenségek megelőzését.

Dr. Tóth Béla 2014.09.14.
Bővebben, és néhány konkrét gyöngyszem polgármester úr hivatalának intézkedéseiből (csak amibe én, a falu 3500 lakosából egy, belebotlottam). Kattints ide!