LEÁNYFALU-n laktak, laknak, idejüket töltötték

LEÁNYFALU-n <a href="http://www.georeal.webzona.hu/lanyfalu">laktak, laknak, idejüket töltötték</a>
mintegy kétszáz neves személy ismertetőjét éri el a képre klikkelve

Meglepetés

Szinte hihetetlen volt egy embertársam érdek nélküli, mégis magasan kulturált megnyilvánulása a veszélyes hulladék begyűjtés alkalmával. Már a tolatásnál nagyon kedvesen, de határozottan irányított. Mire szóhoz tudtam volna jutni, kirakodott a csomagtartómból, és elbúcsúzott. Többször megköszönve, hogy igénybe vettem a szolgáltatásukat.
Szinte lebénultam a "nyájas fogadtatás"-tól. Utoljára (6-8 éve) az Otthon Centrum-ban találkoztam ilyennel, amikor a kedves vevőjelöltre akartunk tukmálni egy szuperlakást vagy devizahitelt. A strandon két és fél év alatt egyszer sem.
Ha nem éppen a turkálástól lomposan, üres zsebekkel ugrottam volna a gázcsere-telephez, borravalóért nyúlok. De félek, ezt a jóembert megsértette volna egy ilyen bunkó magatartás. Ezért hát innen üzenek köszönetet az embernek, a vállalkozásnak. Ha semmi másért, de az emberiség szeretetébe vetett hit ilyetén megerősítéséért megéri éveken át visszatartanunk magunkat attól, hogy kézlegyintéssel a szemétbe dobjuk veszélyes hulladékainkat.
Dr. Tóth Béla 2011. május 22.