LEÁNYFALU-n laktak, laknak, idejüket töltötték

LEÁNYFALU-n <a href="http://www.georeal.webzona.hu/lanyfalu">laktak, laknak, idejüket töltötték</a>
mintegy kétszáz neves személy ismertetőjét éri el a képre klikkelve

Visszajöttem a kaptafámhoz

Annak, hogy ezen a page-en több, mint fél évig nem jelentekeztem, két oka volt.
Egyrészt az, hogy a kellő látogatottság ellenére a faluvezetést itt nem sikerült megszólaltatnom. Gondoltam, azért nem, mert Tóth Béla neve alatt rangon aluli az írásokat cáfolni, saját törekvéseik mellett kampányolni.
Mivel felvállaltam a Leányfalui Hírek interneten történő megjelentetését, és archiválását, gondoltam, összekötöm a kellemest a hasznossal. Az újság internetes megjelenését próbáltam olyanná formálni, ami mozgalmas, napi érdeklődésre szert tevő felület. Hiszen van gondja a falunak bőven, nem ártana mielőbb begyűjteni az értelmes emberek javaslatait. Nem pedig leragadni az 1995-ös értelmi színvonalon.
Tehát másrészt azért nem csináltam ezt a lapot, mert nem maradt rá időm.
Most viszont azt a vádat kapom - és elsősorban a hátam mögött, nem a szemembe -, hogy azt a látszatot akarom kelteni, mintha az én újságom lenne a Leányfalui Hírek. Aminek Fóruma egy gumiszoba. Egyszóval működik a médiademokrácia.

Dr. Tóth Béla 2015.08.22.